چرا شاه نتوانست حکومتش را نگهدارد؟

آیا نبودن زیرساختهای ضروری و برنامه ریزی، سرازیر شدن دلارهای نفتی، جدایی حکومت از مردم، استبداد سیاسی، رشد مذهب و روحانیت در دهۀ 50 چگونه حکومت شاه را به زمین زد؟ پس‌زمینه های دیگر چه بودند؟
در گفتگو با رادیو مانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده می‌کند. درباره چگونگی پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.